Tuesday, January 24, 2012

daydreaming


day dreaming atau bermimpi disiang hari.

sejak 1,2,3,4, hari yang lepas.sejak pukul 4pagi baru tak tutup mata.aku sering bermimpi disiang hari.bukan berangan ke apa.tapi aku bermimpi sampai ke siang.daydreaming yang paling tak boleh blah,aku berhajat nak kurus.kurus sikit je dari sekarang.dalam mimpi hingga ke siang hari itu.Aku jogging 2,3 round taman aku.setiap hari lagaknya dan akhirnya aku boleh kurus.doakan aku kawan-kawan.agar aku tidak hanya bermimpi disiang hari.

untuk kepada sesiapa yang selalu bermimpi disiang hari.janganlah bermimpi kalau kita tiada usaha ke arah itu.sebab apa yang diimpikan itu takkan datang bergolek-golek.mengharapkan bulan jatuh ke riba.tapi kita tak pergi pun ke bulan untuk memetiknya .

dan kepada sang pemimpi-pemimpi sekalian,bermimpi-mimpi disiang hari pun,pastikan jejak bumi dan dialam nyata.dengan kemampuan dan usaha kau walaupun payah,kau pasti boleh buat.contohnya aku bermimpi untuk membeli skyline.itu tolong hindarkan,sebab langsung tidak realistik.

dan setelah anda bermimpi-mimpi disiang hari.jangan terlalu mengharap.kalau tak dapat.taklah sakit sangat nanti.contohnya,aku tak mengharapkan aku dapat 4 rata dalam peperiksaan dalam usaha aku yang ciput.ok,tak lawak.sebab aku tak pernah nak dapat 4 rata pun.

pastikan kita semua dapat bezakan yang nama berlian yang perluan disimpan.dan yang mana sarap yang perlu dibuang.

ps:aku tak suka bermimpi disiang hari sangat.kah3.Aku cuma berharap aku boleh kurus tanpa kawal makan,tanpa perlu berjoging,tanpa perlu kurangkan tidur dan sebagainya. "___"

2 bom bom:

aien said...

kalau mimpi siang.. ak selalu mimpi dh kawen.. tp asyik xnmpk muka je suami ak tu.. haiss. pemalu sgt lettew... haha

::khrnmzln:: said...

laki tu ada ciri2 'ehem2' tak? hahaha.....:P

Post a Comment