Thursday, May 20, 2010

selalu ingat-ingat..



Selepas ketawa, pasti menyusul air mata.
Selepas nestapa pasti kegembiraan menjelma.
Selepas Allah berikan kita gelap pasti akan datang terang.
Allah memberikan kita terang… untuk bersyukur.
Allah berikan kita gelap… untuk bersabar.
kadang- kadang Allah beri kita hujan..kita tanya di mana matahari
Rupa-rupanya Allah nak bagi kita melihat pelangi
Kadang-kadang Allah beri kita malam yang pekat..kita tanya di mana bulan:5:
Rupa-rupanya Allah nak beri kita melihat bintang..
Allah patahkan hati kita untuk selamatkan jiwa kita.
Allah patahkan hati kita untuk kuatkan diri kita.
Allah berikan kita sakit untuk kukuhkan jasmani kita
kerana Allah amat sayangkan kita

7 bom bom:

Bisikan Rahsia said...

Allah bg kita jumpa dgn org yg salah...supaya kita jd org yg bersyukur bila dh jmpa dgn org yg betul...

aien_Raz said...

aien_raz like dis (^^,)

mantan said...

Meriahnya blog cikgu ni...

:misz kakai khairina :: said...

bisikan rahsia:betul la tu
ain:i like this too..
mantan:tq..blog encik pun meriah jugak.byk info2 menarik

mohamednaqib said...

like this !
:)

Anonymous said...

boleh tak kite amik selalu ingat2 n tepek kt fb kite. n quote ur name there.. i luv it very d sweet..

:misz kakai khairina :: said...

ok.amek je.tak kesah.buatlah ape nak buat.renungan kita bersama.
kalau tak boleh copy,
lepas dah select/highlite.
tekan COntrol+ C serentak
n paste lah dekat mana2..

Post a Comment