Thursday, December 1, 2011

doodle 2

Idea.sejak-sejak akhir ni,ilham nak updet asyik tak datang.Sejak-sejak cuti.otak pun macam dah cuti. 5 jam aku tersipu-sipu depan laptop fikir nak updet apa.sebab aku terasa sangat nak updet walaupun idea kering kontang tahap dewa. Akhirnya,idea aku pun tak muncul-muncul ibarat hidup segan mati mahu.maka aku pun dengan rasa tak segan maka uplodlah gambar cubaan doodle yang kedua. Bila aku renung-renung doodle ni,aku sendiri keliru..doodle ni nampak macam dalam hati ada taman.tapi kenapa kening tak jadi tu nampak macam sedih?macam tacing je.tapi yang aku konfiden.doodle ni rock tapi menutup aurat sebab nampak macam kasaq semacam je.Selamat menonton even tak sudi :)
“Pakaian terindah bagi kaum mukmin adalah taqwa, sedangkan pakaian ternikmat adalah iman.”





3 bom bom:

k.h.a.l.i.l.a said...

wahhh... makin hebat buat doodle ni ^_^

Bisikan Rahsia said...

kasut converse itam...

::KAKAIRINA:: said...

khalila: dlam proses try n error lg..keras kejung je doodle tu..

najwa :haha..ko ada kn kasut tu?kire ko lah ni kn..huhu

Post a Comment