Monday, September 5, 2011

BUAYA.

Dulu-dulu,
ada orang pesan dengan aku.
Buaya ada banyak.
tapi cukup kalau kenal dua buaya
satu jenis buaya,kita memang boleh nampak dia buaya.
memang terang-terang dia buaya.
memang terang-terang kasanova.
memang terang lagi bersuluh.
ada satu buaya.
kita tak nampak.
nampak macam tak melayan.
tapi cuma nampak.
sekadar nampak.
rupanya hebat gila.
senyap-senyap ja.
tu sebab orang kata
jangan judge by its cover.
dan yang ini paling bahaya.
senyap-senyap..sedar-sedar kena tembak.
tak bestkan kena tembak senyap-senyap?
aku dah lama dah dapat pesanan ni.
aku pun tak tahu napa nak post.
just because je.
tapi,
bukan niat akulah nak scan
mana buaya mana tak.
tapi kalau kantoi nak buat macam mana.

aku berdoa semoga aku jauh dari buaya-buaya
dari dulu hingga sehingga aku mati.
tak kiralah mana-mana buaya.
aku hanya boleh berdoa dan bertawakal aja.
yang lain urusan DIA.
AMIN.

ps:entri tiada kaitan dengan siapa-siapa .hidup gua tak pernah ada kaitan bukan dengan
mana-mana buaya.Buaya ini sebenarnya tak kira jantina.laki perempuan sama sahaja.tak kira sexiestlah kiranya.

Ada sebatang sungai sebelum masuk kampung aku,nama sungai tersebut SUNGAI LUBUK BUAYA.




2 bom bom:

Bisikan Rahsia said...

seram la nak kawen cam ni...lelaki dah cam fiksyen aku tengok...nak cari yg suci tuh susah...huhu...

::KAKAIRINA:: said...

tak payah kawen la~simple..haha

Post a Comment