Wednesday, June 15, 2011

merapu 2:macam itu

aku tidak macam itu.
untuk yang dulu.mahupun sekarang.
ataupun untuk masa hadapan.
aku berani janji
jiwa aku memang bukan macam itu.
aku tidak akan buat macam itu pada kau.
pada siapa-siapa pun.
tapi.kau macam itu.
dari dulu.yang aku dengar.
dan aku lihat juga.
tapi aku percaya.
manusia boleh berubahkan.
dan aku harap.
kau tidak buat macam itu pada aku,
tapi aku silap.
akhirnya.
macam itu juga aku dapat.
mungkin bagi orang lain.
itu normal.biasalah.
ataupun apa-apalah.
tapi sebab aku tidak macam itu.
aku tidak faham.
kenapa kau macam itu.
serta kau-kau yang lain juga macam itu.
mungkin aku terlupa.
tidak semua orang macam kita.

ps:siapa faham?

3 bom bom:

Anonymous said...

aq fham cm gini...tak sume mnsia smpurna...tak sume org mcm pragai kita...stiap org prgai lain2...ati lain2...niat berubah2, ble nk jd lbh baik, tetiba diduga, berombak blk smula
~~sori klu slh tafsir...heee~~

(najwa tahir malas sign in)

::KAKAIRINA:: said...

boleh lah tu.diterima.leboh kurang.

Bisikan Rahsia said...

ok...kira aku melintas betul2 kat kepala kau la ni.

Post a Comment