Sunday, March 6, 2011

kisah si kadang.

kadang -kadang kita cakap tanpa niat.
tak berniat langsung.bergurau aje.
tapi orang kecil hati.
kadang-kadang,
kita rasa bersalah sangat-sangat,
tapi kita tak tahu nak minta maaf macam mana.
tak tahu macam mana mula,
last-last tak minta maaf sampai Allah dah pisahkan nyawa dari jasad,
dan maaf itu berlalu macam tu sahaja.
tiada kata.cuma pendam dalam hati.
kadang-kadang,
kita puas merancang untuk jadi yang lebih baik,
berusaha menjadi terbaik,
tapi selalu tak menjadi.
kadang kita menuding jari salahkan orang lain,
padahal kesilapan tu berpunca dari kita.
kadang kita cuba untuk memuaskan hati semua pihak.
jaga hati semua pihak.
tapi pada hakikatnya kita tak mampu nak puaskan hati semua orang.
kadang,kita tak sedar,apa yang kita cakap tu kita lakukan.
walaupun nama aje kadang-kadang,
tapi kadang-kadang itulah aku buat selalu buat.
maafkan aku,
kalau ada silap dan salah.
memang ada.
aku tahu.
kadang -kadang..
kita..........

nota :maafkan saya.


.

3 bom bom:

Anonymous said...

kak wa berkata...aku memaafkn...maafkn aku ye syg...

pungkar said...

gua mintak maaf...hehe

::cekgukakairina:: said...

kakwa:sy pun mintak maaf kt awak..sy pun maafkan awak.ukhwag fillah abadan abada.

pungkar:'gua' tu sape?gua tu ada wat salah dgn aku ker?xpelah,ckp kt 'gua tu,aku pun mintak maaf jugak.hehe.

Post a Comment