Monday, November 15, 2010

in the end.

semester yang memenatkan.
akhirnya kau habis jua.
ujian yang memenatkan.
akhirnya kau tamat jua..
nota campak tepi..
buku simpan rapi-rapi..
otak yang serabut...
boleh tenang -tenang saja.
kau rehat cukup-cukup cuti ini..
pasal itu..kau tamat juga..
seiring semester yang hampir tamat..
jangan datang-datang lagi
Ya Allah..
kau sentiasa tolong Aku..
terima kasih kerana memberi petunjuk.
Hari berganti hari..
masa sungguh cepat berlalu..
berhentilah daripada bayangan mati.
janganlah jadi jahil..
janganlah berkasih dengan khayalan.
cuti..cuti..
aku menanti..
tilam empuk dan air liur basi..
untuk tidur ganti..
hahahaha...

p.s:
saya sayang emak saya.
saya sayang ayah saya.
saya sayang rumah saya.
saya sayang kucing2 saya.
saya rindu emak ayah saya.
saya rindu rumah saya.
kucing2 saya...
kamu makan apa?



0 bom bom:

Post a Comment