Thursday, September 2, 2010

dunia sekarang


kisah ragam manusia di dunia nak kiamat.
mana-mana ada je mereka..
menari macam orang sakit kaki.
terlompat-lompat macam jalan atas bara api.
menyanyi macam orang melalak.
kadang-kadang macam bercakap.
tak le sedap pun lagu tu.
berhibur macam orang kena sampuk hantu.
iman lebur.fikiran hanyut.
manusia terus hanyut di luar kawalan fikiran yang siuman.
mati kerana hanyut dengan angan-angan.
terlalu asyik dengan khayalan sampai tiada masa untuk beriman.
cuma ada masa untuk gali tanah.
buang bayi.
selepas tu,pura-pura tak salah.

p.s:aku tak tahu nak letak gambar ape.
tu gambar josef stalin.
kejam jugak..keh3.

2 bom bom:

Fakeh said...

Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan fahamlah kita tentang hakikat bangsa ini. Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal musuh dalam selimut yang mencari peluang dan ruang untuk mengkhianati bangsa ini, iaitu:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

FAKEH KHALIFAH SAKA

:misz kakai khairina :: said...

thanks for the info..

Post a Comment